Умови використання Сервісу
Ця Сервісна угода (далі - Угода) регламентує порядок надання послуг інтернет-сервісом Vizitka.ua (далі - Сервіс). Vizitka.ua (далі - Сервіс). Ця Угода є публічним договором відповідно до ст. 633 Цивільного кодексу України та має відповідну юридичну силу. Для особи, яка надає свій дизайн для друку (далі - Покупець), актом повного прийняття цієї Угоди є заповнення та надсилання форми реєстрації на сайті.
Якщо Покупець не згоден з будь-яким із пунктів цієї Угоди, або з Угодою в цілому, йому
необхідно утриматися від здійснення реєстрації або купівлі послуг відповідно.
Використання послуг Сервісу передбачає згоду Покупця з правилами, термінами, обмеженнями та
іншими умовами співпраці, викладеними в цьому документі на момент прийняття ними цієї Угоди.
Керуючою компанією Сервісу є "Vizitka.ua" (далі - Керуюча компанія),
зареєстрована як юридична особа за законодавством України. Керуюча компанія здійснює загальне
адміністрування Сервісу, підтримку його програмно-апаратного комплексу, технічну та консультаційну
підтримку Покупця, продаж товарів і послуг самостійно або через уповноважених Дистриб'юторів.
Приймаючи цю Угоду, Покупець Сервісу (далі - Користувач) підтверджує, що:
а) він є повнолітньою і дієздатною особою, яка може вчиняти правочини за своїм рішенням
і на свій розсуд;
б) його дії дійсно спрямовані на отримання послуг Сервісу, в них не міститься злого умислу,
шахрайських намірів, спроб порушити нормальну працездатність Сервісу, отримати несанкціонований
доступ до інформації, яка є інтелектуальною власністю або комерційною таємницею Сервісу,
використовувати сервіс нецільовим чином (наприклад, в якості обмінного пункту, для цілей пошукової
оптимізації та ін.), дискредитувати Сервіс або інших Користувачів тощо;
в) за відомостями Користувача, його дії не порушують прав інтелектуальної власності третіх осіб;
г) контактна інформація, що надається Користувачем Сервісу, є вірною, повною та актуальною
актуальною;
д) при проведенні платежів на користь Сервісу Користувач має законні права на здійснення цих
платежів;
е) при отриманні платежів від Сервісу Користувач має законні права на отримання даних платежів.
Діяльність Сервісу регламентується законодавством України, а також міжнародними правовими
нормами, що діють на території України.
1. ПОСЛУГИ ПОКУПЦЯМ
1.1. Сервіс надає Покупцям ексклюзивні поліграфічні послуги з друку поліграфічної продукції, а саме
продукції.
1.2. Кожен готовий виріб, вироблений Сервісом у межах надання послуг, виготовляється за
індивідуальним замовленням Покупця. Повернення та обмін виробів з печаткою належної якості, які не
підійшли за кольором, розміром, не здійснюється (згідно з "Правилами побутового обслуговування населення", затвердженими
постановою КМ України від 16.05.1994 за номером 313).
1.3. Для мінімізації негативних наслідків, пов'язаних із невідповідністю готового виробу належної
якості його уявному уявленню, Покупцям настійно рекомендується ознайомитися з довідковими матеріалами Сервісу до моменту розміщення замовлення.
матеріалами Сервісу до моменту розміщення замовлення. Список довідкових матеріалів публікується на сайті Сервісу.
1.4. Сервіс використовує сучасні технології, обладнання та матеріали для надання ексклюзивних поліграфічних послуг найвищої якості.
поліграфічних послуг найвищої якості. Водночас, як і в будь-якому виробництві, не виключені
можливості появи браку внаслідок людського фактора, ситуативної некоректної роботи обладнання,
вхідного браку від постачальників матеріалів тощо. Сервіс здійснює обмін або повернення коштів за вироби
неналежної якості в разі, якщо претензію було пред'явлено протягом 3 днів з моменту отримання
виробу, виріб не експлуатувався, втрата якості сталася до моменту відправки виробу Покупцеві. Для
встановлення об'єктивних причин втрати якості Сервіс має право провести спеціалізовану експертизу.
1.5. Відповідальність за зміст зображення, надрукованого на виробі, і, зокрема, за
відповідність файлу, переданого у виробництво, зображенню, представленому в магазині, несе Покупець.
Сервіс не несе відповідальності і не зобов'язаний робити заміну виробу або повернення грошей у разі, якщо
фактично видрукуваний виріб відрізняється від його зображення в магазині з вини Покупця. Однак у разі
отримання обґрунтованої та аргументованої претензії від Покупця, адміністрація Сервісу може на свій
розсуд здійснити заміну виробу або повернення грошей.
1.6. У разі, якщо відсутність або бездіяльність Покупця перешкоджає нормальному наданню послуги
(наприклад, за відсутності Покупця за адресою в узгоджений з кур'єрською службою час доставки,
незатребування Покупцем замовлення на пошті у встановлені поштовою службою країни отримання терміни тощо),
Сервіс має право вимагати покриття Покупцем витрат на повторне надання послуги цілком або частково
(у тому числі на оплату вартості доставки, пакування, виготовлення).
1.7. Авторські права на всі зображення власної розробки, надані Покупцем у процесі надання послуг, належать Покупцеві.
надання послуг, належать Покупцеві.
1.8. Для оперативного інформування про зміни в порядку надання послуг Сервісу, графіку
роботи, так само як і для передання інших актуальних новин і повідомлень Покупець погоджується отримувати від
Сервісу як регулярні розсилки, так і термінові (позапланові) повідомлення засобами e-mail, sms,
факсимільного зв'язку, звичайного поштового зв'язку. Сервіс надає можливість припинення підписки за бажанням
Покупця.
1.9. Сервіс залишає за собою право без повідомлення Покупця виготовляти замовлення на папері більш
високої щільності, ніж зазначено при оформленні замовлення.
1.10. Сервіс виготовляє замовлення на зазначеному (або вищому) щільності папері. Щільність паперу не має
відношення до товщини, жорсткості, пухкості та ін. характеристик паперу. Повернення та обмін виробів з друком
належної якості, які не підійшли за товщиною, жорсткістю, пухкістю, білизною паперу, - не здійснюється.
1.11. Розмір готового виробу може відрізнятися від заявленого ±3 мм.
1.12. Наполегливо рекомендуємо відмовитися від використання рамок у будь-якому з видів виробів, оскільки не можемо
гарантувати дотримання симетрії.
1.13. Повернути замовлення з виробництва (скасувати замовлення) можна тільки замовлення з терміном виробництва один і
більше днів за умови що сайт дозволяє це зробити. Якщо сайт заблокував можливість повернення замовлення -
значить замовлення вже перебуває в процесі виготовлення і на нього були витрачені витратні матеріали. Замовлення з
терміном виробництва три години скасування не можливе!
2. ІНФОРМАЦІЯ ТА ЇЇ ВИКОРИСТАННЯ
2.1. Користувачі зобов'язані надати точну і правдиву інформацію в кількості, необхідній для надання
послуг, які вони запитують/придбають. Сервіс не продає і не передає інформацію про Користувачів
третім особам, за винятком випадків, прямо передбачених законодавством України.
2.2. Надання неточної контактної інформації або ненадання такої інформації на вимогу
можуть слугувати підставою для затримки в наданні послуг до моменту отримання точних даних.
3. ОБМЕЖЕННЯ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ
3.1. Сервіс діє в інтересах своїх Покупців. У разі виникнення спірних ситуацій як між Сервісом і його Користувачами, так і за участю третіх осіб
Сервісом і його Користувачами, так і за участю третіх осіб, ми вживаємо всіх законних та етичних заходів
для захисту законних та етичних інтересів наших Користувачів.
3.2. Усі надані послуги надаються за принципом "як є", задіяні технічні системи можуть включати невиявлені технічні помилки, наслідком яких є неможливість виконання замовлення.
можуть включати невиявлені технічні помилки, наслідком яких є неможливість виконання замовлення
або його несвоєчасне виконання. Крім того, до неможливості виконання замовлення або його несвоєчасного
виконання можуть призвести обставини, зумовлені людським фактором, або ж події непереборної сили (форс-мажор).
сили (форс-мажор), спричинені соціальними та природними катаклізмами (війни, пожежі, повені, революції тощо).
ін.)
3.3. У разі неможливості виконання прийнятих на себе зобов'язань з причин, зазначених вище
(за винятком форс-мажору), Сервіс несе відповідальність у межах сум, отриманих від Покупців як
оплати за послуги.
3.4. Сервіс не несе і ні за яких обставин не може нести ніякої матеріальної відповідальності,
що виходить за рамки сум, отриманих від Покупців як оплата за послуги.
3.5. Сервіс не несе жодної відповідальності в разі настання форс-мажорних обставин.
3.6. Сервіс залишає за собою право припинити обслуговування Покупця:
3.6.1. Систематичне порушення загальноприйнятих правил мережевого етикету: спам, розміщення матеріалів,
що розпалюють етнічну/релігійну ворожнечу, пропаганда важких наркотиків, деструктивних ідеологій (комунізм,
фашизм, релігійні секти тоталітарного спрямування) тощо;
3.6.2. Зловмисні дії (злом, атака та ін.), спрямовані на несанкціоновану зміну стандартного порядку роботи Сервісу або ж на дискредитацію Сервісу
стандартного порядку роботи Сервісу або ж на дискредитацію Сервісу;
3.6.3. У разі рішення суду, а також в інших, передбачених чинним законодавством випадках.
4. БРАК, ПРЕТЕНЗІЇ, ПРОБЛЕМИ
Усе можна вирішити. Необхідно лише оформити претензію до замовлення. Або зв'яжіться з Вашим менеджером.
Важливо знати:
4.1. Заявка на претензію подається через Картку замовлення: Меню користувача > Мої замовлення. Далі клік на
номер замовлення - це і буде картка замовлення. У самому низу є кнопка "Брак!"
4.2. Заявка розглядається не пізніше, ніж через 14 днів після отримання продукції.
4.3. Претензії не розглядаються в разі:
4.3.1. Якщо продукт був у вживанні
4.3.2. Пошкоджено зовнішню упаковку посилки під час доставки
4.3.3. Відсутність упаковки в разі пошкодження товару
4.3.4. Товар, недоліки якого виникли з вини покупця (неправильна експлуатація, недбале
зберігання тощо.)
4.4. Допустима затримка на будь-якому етапі виробництва 1-3 робочих дні. У разі затримки замовлення вартість
доставки не компенсується.
4.5. У разі часткового або повного невиконання післядрукарських робіт - перерахунок/компенсація робиться
згідно з вартістю робіт у тиражі.
4.6. У разі невідповідності тиражу - перерахунок/компенсація робиться згідно з вартістю примірника в
тиражі.
5. ЗМІНИ ТА ДОПОВНЕННЯ
Ця угода не є остаточною, може бути змінена і доповнена.
6. КОНТАКТИ
З усіх питань, що стосуються цієї Угоди, будь ласка, звертайтеся до служби підтримки.